Fk_noire Tgclvnt bana da oluyordu çok normal ilk aylarda özellikle endişe hat safhada seyrediyor. 4-5. Ayınızdan sonra biraz daha rahatlarsınız sonra hamile olduğunuzu bile unutuyorsunuz 😍. Sakin olun 🙏🏻 O güvende.
Tgclvnt Eylulykdz Evet gittim gayet iyi bebeğim şükürler olsun 🙏🏻 2 hafta sonra tekrar gideceğim. Sizin bebeğinizin kalp atışı kaçtı en son gittiğiniz hatırlıyor musunuz ?
Eylulykdz Tgclvnt 7. Haftada gittim Şuan 9+6 yım yani 10 haftalık salı günü gidicem randevuma size ultrason kağıdınız var mı atabilir misiniz