Tgclvnt Tekrarlayan düşük ve kayıplardan sonra kızıma hamile kaldığımda her aklıma geldikçe ayetel kürsi ve insirah okuyordum tavsiye ederim mutlaka okuyun ve tamamen Alllaha teslimiyet verin. O ne derse basımıza o gelecek çünkü dünyaya yiyeceği ekmegi varsa gelir canım korkma bol bol ağzın dualı olsun hep abdestli ol bebeğine odaklanma ev hanımıysan meşgale bul kendıne başka türlü atlatamazsın bu zamanları