Melos1 ben genel anestezi ile olmuştum. Bir kere belden uyuşturup ameliyat olmuştum o iğneyi yapana kadar anam ağlamıştı. Ama herkes acımıyor diyor. Sonra çok ağladım panik oldum damar yolundan hemen sakinleştirici verdiler. Şuan ikinci gebeleğim yine genel olacağım. Sizde panikseniz bence riske atmayın derim