Melos1 ben 13 ekim de sezaryen ile aldım kızımı kucagima. 1 hafta sonra idi günüm ama minigim erken gelmeye karar verdi :) çok kolay bir şekilde geçecek emin ol bende çok tedirgindim ama hiç korktuğum gibi olmadi ki ben tam uyuşmadim çünkü bikac saat öncesine kadar yiyip içmiştim ki benim bile kolay gecti 5 dk da kavusuyorsun hem yavruna en güzeli:) genel anestezi önermem bana da yapacaklardı kabul etmedim bebesi o an görmek çok güzel çünkü. Hayırlısı ile gelsin bebişin kolaylıkla insallah