Melos1 Bende 37+4 oluyorum.
Yani telaş etmeyin. Anestezi uzmanı yanınızda olucak. Sakinleştirici hemen yaparlar paniklesenizde. Güzel düşünün güzel olsun. 🥰
Benim ilk ameliyatım sezaryen oldu. Ben hiç bir yerini kırmamış burkmamış bir insanım düşünün. İlkini o yüzden genel istedim. 😂 Şimdi spinal istiyorum.