Melos1 Aynı gün sezaryen günü almışız. 🙈 Öncelikle benim ikinci sezaryenim olacak.
İlkini genel tercih ettim. Bu sefer spinal deneyeceğim. İkisinin farkı ne diye sorarsan, genelde uyandığında uyuşuk değilsin. Ağrı kesicide yok. Kesi ağrısı dikiş acısı hepsini fazlasıyla hissederek uyanıyorsun.
Spinalde ise hala uyuşukluğun devam ediyor biraz. Spinali denedikten sonra onunlada ilgili yorumumu yaoacağım. Kızımında ilk doğduğu anı görmek isterdim, kaçırdığım için biraz üzgünüm. İki çocuğum var başka gebelik düşünmüyorum belkide son doğumum olucak bunu da deneyimlemek istedim. 🤗
Kaç haftalık oluyorsunuz kızlar bu arada 13 Aralığa gün alanlar 🙈