Betlnur ozgmrs aynı durumdayız 40haftalık oldu ne bır agrı ne bir sancı ne bır acılma hıc bısey yok doktorum pazrtesı yatıs sunı sancı dedı cok tedırgınım 🥺
ozgmrs Betlnur korkmayın, buradaki çok kişi şuan aynı durumda :) hayırlı kolay doğumlarımız olsun hepimizin. 40 haftanın bir gün biteceğini biliyorduk, geldi çattı. Kucağınıza aldığınızda yaşayacağınız keyfi düşünün 🎀😻