Minik_Kalbim_ve1Annesi önemli olan sağlıkla gelmeleri tabii. Ama gün yaklaştıkça ve hiç bir belirti yaşamayınca insan tedirgin oluyormuş :) Mutlaka zorlayacaktır,belki de pamuk gibi girip çıkacağız ordan ama insan bir an önce kavuşmak istiyor. Düşünmeyelim bence yorumlardan çıkardığım o. Her şey olacağına varıyor :) Kolay mis gibi doğumları olsun hepimizin,doğurduk korkmayın postları açalım inşallah😍