Kbra240 36 haftalığım çok ödemim yok kızlar ama minnacik fındık burnum kocaman oldu sizinde şişti mi burnunuz 🤣🤣
Meleekk Kbra240 hamileliğimin başından beri şişmiş tombik burunla geziyorum 😂😂 doğum yapmayı iple çekiyorum. Tos tombik oldum yahu. Aynaya bakınca psikolojim bozuluyor 🤭😂😂
Kedisever Valla bnde 38 haftamdayım bır kac haftadır bana da burnum buyuyor gibi gelıyor kocaman oldu 😂
Kbra240 Kedisever evet ya aynaya bakıyorum kocaman Bi burun şişik şişik duruyo umarım digumdan sonra böyle kalmaz🤷♀️🤭
suscarparimm Kbra240 O serumlar seni ne yapıyor biliyor musun sen 😂 balondan tek farkın ayaklarının olması 😂
Kbra240 Meleekk bozulmasın canım aman hamilelik anlarimizı bile özliyicez kendini motive et Bi insana tombiklik bile bu kadar yakışır mı be de 🤣🌸💕 ben öyle yapıyorum tavsiye ederim
Kbra240 Mlhameliha iner canım çok tuzlu yeme hatta hiç tuz kullanma mümkünse Hamur isinden de uzak dur bol su iç yeşillik ye bol bol
Kbra240 Meleekk dene tabi 💕biz kadınlar her halimizle taş gibiyiz çok mucize varlıklarız insan taşıyoruz içimizde🤣
Meleekk Kbra240 😂😂haha demi ya. Eşler de böyle düşünse ne güzel olur 🤭😂😂 bnmki ayıcığım. Tontişim. Pandam dio son 1 aydır 😂😂
SelinYakgul Kbra240 ah keşke benimde öyle olsaydııııııı 🙈🙈 Ayyy Allah can sağlığı versin iner burnumuzun şişi 🥰🥰 herşey işin şakası zaten ♥️🧿
Havva-42 Kbra240 benimle çok alay ediyorlar 😞 çaktırmamaya çalışyorm ama zoruma gidiyor benim burnumda fındık gibiydi kemiksiz güzl bi burna sahiptim ama şişti inşallah doğumdan sonra iner
Kbra240 Havva-42 doğumdan sonra iner tabi canım dalga geçenler kendilerine baksın biz hamileyiz tabiki şisicek ve böylede çok güzeliz hepimiz🌸❤
Havva-42 Kbra240 eşimde öyle diyor onlar kendi burunlarına baksın filan 🤭🤭 diyenlerin burnu Bizimkelrden daha kötü