Alerdinc 28e kadar gezdim sonra zaten baya zorlamaya başladı yuruyemiyordum zaten ayakta kalmak da agri yapıyordu bir yere çıkınca o aksam ağrıdan uyuyamiyordum ev isi olarak sadece yemek yaptim çoğunlukla evde geçirdim doktor kontrolleri disinda cok nadir çıktım 36dan sonra artik dogsa da bir sey olmaz diye gezmelere başladım doğmadı 🤷🏻♀️
Haftalik takibim oluyordu ama ilac başlamamıştık