Alerdinc benim gebeliğimin başından beri hep bir sorun çıktı başta kanamam oldu proluton oldum sonra kese etrafında kanama alanı oluştu tekrar kanamam oldu bu sefer progestan kullandık uzun süre 20 Li haftalardan sonra bebek baş aşağı pozisyon aldı bi süre o şekilde iyiydi 26 hafta da çok aşağı inmiş erken doğum olur 30 da başlar doğum böyle giderse dedi doktor sonra yine progestana ve istirahate devam ettim şuan 37+3 üz çok şükür öyle böyle istirahat ve ilaçlarla bu günlere geldik, bol bol dinlen istirahat et progestan da işe yarar içini ferah tut