Hazalingo
2-5 aylık arası kullanmıştım sanırım, günde 3 posta kusuyordum su içsem onuda kusuyordum en son saframı da kusuyordum öyle bir bulantıydı. Doktorum yatmadan önce 2 tane iç diyordu ama sabaha kadar etkisi geçer diye ben 1 tane kahvaltıdan önce 1 tane de yemekten önce içiyordum. Zaten içinde de günde 4 taneye kadar kademeli olarak içilebildiği yazıyor yanlış hatırlamıyorsam. Yani o da bir süreden sonra etki etmemeye başladı Zofer 4mg önermişti doktorum ama sonra bakıpta kemoterapi alan hastaların içtiği bir ilaç olduğunu öğrenince geçmedim hiç ona.
Size naçizane tavsiyem, kustuktan hemen sonra ne bir şeyler yiyin ne de bir şeyler için, ben genelde uzanıp uyumayı tercih ediyordum. Sabahları vücudunuzu doğrultmadan baş ucunuzda çubuk kraker felan varsa atıştırın biraz, doğrulunca mide asiti harekete geçiyormuş çünkü. Bende çubuk ve leblebi pek etkili olmadı ama haşlanmış patates, makarna vs yiyebiliyordum. Umarım en kısa zamanda geçer gider🤲🏼