Seyma_ck Hazalingo gece yatmadan önce iki tane için dev ederse bulantı gündüz 1 tane daha alın benim doktorum öyle önerdi ama kendi doktorunuza bi sorun
Zarifhnm1 mor_menekse1 aynısını bende düşünüyorum bence bağımlılık yapıyor bünyemiz ona alışmış bir gün içmeyi unuttum ertesi günü kalktığım gibi kustum yorumlarda baktığım da çoğu kişi ilk aylarda başlamış nerdeyse yolu yarılamış hala kullanıyolar 🤧
mor_menekse1 Zarifhnm1 ewt ya keşke kulanmasaydım diyorum ama ikiz gebeyim bulantı kusma tavan ypmişti ölüyordum açlıktan susuzluktan bebekler geri kaldı başladık şimdi bırakamıyorum ya
Zarifhnm1 mor_menekse1 arada baş ağrısı da yapıyor bende ama bırakmayı deniycem dışarı çıkmadığım zamanlar da
AsilveAnnesii Hazalingo ben 5. Haftada başlamıştım 17. Haftaya kadaar kullandım ve inanılmaz faydasını gördüm mide bulantım %80 azalmıştı. Gece yatmadan 2 tane içiyordum doktor söylemişti. Eğer güm içinde bulantı olursa 2 tane daha içebilirsin demişti ama ihtiyaç olmuyordu gece içtiklerim yetiyordu. Zaten b6 vitamini bir zararı yok ilaç değil
Ayum21 Hazalingo ben 19+2 hamileyim başlarda kullandım sabah bir tane akşam yatarken iki tane kullaniyodum
ipekveannesi Hazalingo ilk hamileliğimde de onunla ayakta duruyordum şu an 2.ye hamileyim bunda da kullanıyorum. Çok bulantım olduğu günlerde gece uyumadan 2 tane içiyordum. Hafiflediğini fark ettiğimdeyse gece uyumadan 1 tane yeterli oluyor.
Hazalingo Seherdmrkl gece ben bir tane alıyordum ama hiç işe yaramadı. Sabah aldım sanki daha iyi geldi. Sadece gece 2 tane alsam daha mı iyi olur acaba
Seherdmrkl Hazalingo senin yaptığın gibi ben de kullandım ama asla fayda etmedi valla. Şimdilik birkaç gündür gece iki tane alıyorum bulantım azaldı kusmam çok şükür hiç olmuyor artık. Bence bir de öyle dene iki üç güne anca etkisini gösteriyor zaten
gozde__ Hazalingo Merhaba bende ilk başlarda 2 tane gece içmek istemedim acaba fazlamı öyle içmek diye ama gece düzenli olarak 2 tane içiyorum bı süredir kontrol altında şuan bulantım
Hazalingo Paramedikannee evet gerçekten hiç geçmeyecek sanıyorum psikolojimi etkilemişti. Sonuçta doktorun hamilelere verdiği bir ilaç o yüzden kusarak yaşamaktan iyidir
Tgcmerve Hazalingo ben kullanıyordum bir şeye yaradığını hiiiç sanmıyorum. 4. Ayın sonunda kendiliğinden farkettirmeden geçti gitti şükür.
Fkryesrdr Hazalingo 7. Haftamda başladım. İlk başladığımda günde bir defa kullanıyordum. Sonra mide bulantım arttı sabah akşam içmeye başladım. Geçen uyurken iki tane içende var ama gayet iyi şuan 15. Haftamızdayız bugün ilacı bıraktım ve iyiyim
Bsra-tasan06 Hazalingo canım ben şuan 11+2yim geçen hafta kullandım doktorum gece yatmadan 2 tane al sabaha rahat başlarsın dedi eger sabahda devam ederse bu sefer bir sabah bir akşam dedi:) bence bi dene böylece gece belki rahat uyursun
Masalsmommm 11 haftalık hamileyim 1 haftadır kullanıyorum bunca zamanki yaşadıklarımı boşuna yaşamışım.. resmen yemek yemeye başladım çok şükür🙏🏻 Fakat sadece bana mı aşırı uyku yaptı ?😂 kalkamıyorum yataktan resmen yemek yiyip yatıyorum 😂
gul06_ Hazalingo 20 haftalik hamileyim hal kullaniyrm ben faydasini gordum aksam yatmadan once iki tane icip yatiyrm. Mide bulantin basladigi andan itibaren kullanabilrsnz
nuhunannesi42 Hazalingo ben kullanıyorum 6. Haftada başladım geceleri yatmadan önce içiyorum faydasını gördüm çok şükür sabah kalktığımda kullanıyordum ilk başta ama çok uyku yapıyor malesef o yüzden geceleri kullanıyorum artik
Hilalbasak Hazalingo 32. Haftamdayim hala kullaniyorm gece yatmadan 2 tana iciyorm em kotu zamanlarimda gunde 4 aliyordum .Şimdi icmedigim gunler olunca ertesi gün sanki midemi uşütmüşüm gibi bir his oluyor o yuzden içiyorum valla her gun