Tgcehalil Ay canım ınsallah sende guzel haberi alırsın. Benim doktorumun kafası karısık bence. Sureklı soru sordugum ıcın mı bilmiyorum 🤷♂️ artık sordugum sorulara cevap alamıyorum. Daha 5 gun once aşılama yapıcam dedı. Dun yine umutsuz bı sekılde gıttım yumurtam buyumuş. Catlatma ıgnesi verdi. 36 saat sonra ılıskıye gir dedi. Anlamadım bende aşılamayı sordugumda da bana verdıgı cevap. Ben sana zamanı gelince soylıcem. Ay valla sinirlerim bozuldu. 3doktor degıstırdım. Doktorun kararsızlığı kafa karışıklığı zor yani