Merhabalar… Ben 6.5 haftalık hamileyim ultrason da bebeğim görülmedi normalde kalp atışını duymam gerekiyordu ama bebek yok denildi. Doktorum iki ihtimal var ya boş gebelik ya da geç döllenme olabileceğini söyledi boş gebelikse kürtajla alalım denildi bi hafta daha bekleyelim dedi ne yapacağım hiç bir fikrim yok böyle bi olaydan geçmiş olan varsa yardımcı olabilir misiniz 😔