Hllozkn bende hiç kendimden böyle kilolu bebiş beklemezdim 🙈 şekerim falan yok. Hep kafam normal odaklıydı. Böyle kilodan dolayı arada kalacağım hiç aklımın ucundan gecmezdi. Bir hafta daha beklemek istedim. Salı günü 39+1 oluyorum muhtemelen 4 ü gececek. Sanırım ertesi güne sezaryen isteyeceğim 🌸🤍