Bugün bizde 38+5 olduk 5 gün önce 3700 civarı dedi doktor normal doğum riskli gibi görünüyor henüz ağrın sancın açılman yok dedi 7sine kadar bekleyelim gelmezse sezeryan için gün kararlaştıralım riske atmayalım hiç dedi.. İlk gebeliğim normal olsun çok istemiştim ama ne yaptıysam olmadı.. Nasip kısmet artık en hayırlısı en sağlıklısı bizim için en iyisi hangisi ise o olsun