Bkt1262 ben medarda yaptırdım hemogram+şeker için 125 TL sanırım bir ödeme yaptım. Evet medar kadın doğum ücreti pahalı ama yüzyılın tahlil ücretleri daha pahalı nedendir anlamadım ..ayrıca bidaha medarda kadın doğumcu muayene olmana gerek yok bana direk sekreter kayıt açtı o şekilde bakıldı