Ceycey54 Civcivimm35 benim normalde de hep düşüktür. Pek et yiyemiyorum. Şükür şuan halsizliğim çok yok. İlk haftalar baya halsizdim
Civcivimm35 Ceycey54 etcil değiliz anam yiyemiyoruz napalım 😂 Allahım herkese şifa versin hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım bebişlerimizi inşallah
Ceycey54 Civcivimm35 kıymadan başka yiyemiyorım. Aynen etçil değiliz 😁rabbim hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin 🤲🏻