Ilayda1 Seydacandan güzel isim Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin. Bizde oğluşuma Göktuğ Uras koyacağız 💙
Sdadmrbas Seydacandan çok güzel 🤗🤗🤗 ben çok beğendim naif bir isim. Benim oğlum olucak Mete koyucaz ismini 😍
Ezgimhm123 Benim oglumun adi arden mirza kizim da olucak insallah yakin zaman da oda helin mira dusunuyorum ben ama eşim helin aslı istiyor :/