Ayyy ne güzel yaaa zerre iştahım yok 33.haftadayim. kalkınca 2-3 saat sonra ancak kahvaltı yapıyorum istahsizliktan, akşama kadar ağzıma lokma surmuyorum, akşam da bi tabak yemek yiyorum bir daha asla atıştırmalık canım istemiyor.ona rağmen midem küp gibi dolu, reflü gastrit çabası,yatsam yediklerim yukarı çıkıyor sinir oluyorum