Melisaelf Arkadaşlar hamile olduğunuzu bilmeden regl haftasına girmeden önce ne yaşadınız regl olacak gibi miydiniz paylaşır mısınız 🙆🏻♀️
heleninannesi06 Melisaelf regl olacakmisim gibi göğüs hassasiyeti yaşadım alt karnım siserdi aynilari oldu ama benim ek olarak baş dönmem oldu ani göz kararması yaşadım bi de normalden fazla bir açlık hissi oluştu o belki psikolojiktir ama 🤣
Zynp44 Melisaelf 2 eylülde regl olmam gerekiyordu ama karnım gögsüm aşırı şiş ve alnım da sivilce çıktı adet zamanı sadece gögsümde ve yanaklarımda çıkar ilk kez alnımda çıktı baya şişlik vardı her yerimde halsizdim 2sinde sabah regl olmadım gece 12 de hala olmayınca o gün test yaptım çift çizgi hiç geçmesini beklemedim olmam gereken gün olmayınca hemen yaptım ona rağmen bide 5 gün geç döllenmeydi 😅
Zynp44 Melisaelf ha bide regl olmadan 10 gün öncesinde aynı adet ağrısı yaşadım baya ağrılı kasıklarda normalde bende o belirti 7gün önce olurdu
Elanurgvn61 Melisaelf Her an regli olacakmış gibi ağrılarım var göğüs hassasiyeti vardı ama her zamankinden farkı Yeşil yeşil buyuk damarlar çıktı goguslerimde birde aşırı baş dönmesi göz kararması yaşadım 5 gün gecikmeye test yaptım ve ift çizgiyi gördüm şimdi 18 haftalığız Rabbım isteyen herkese nasip etsin ❤
Melisaelf heleninannesi06 ne kadar gecikti şuan senin peki hamile olduğunda reglin Aynı belirtiler bende de var 😂🙆🏻♀️
heleninannesi06 Melisaelf regl gectikten 5 ya da 6 gündü yanlış olmasın öyle öğrendim geç döllenmeymiş bir sürü test yapmıştım 🤣 ya inşallah güzel haberler alırsın 💕
nrsen Benm her regl tarihimden 2-3 gün önce hafif lekelenmem olurdu . 25 günlük döngü diyelim 22 sinde başlardı hafiften. 25. Gün Ctesi regl tarihimdi regl olmadım + hiç lekelenmem olmamıştı. 2 gün sonra test yapmıştım pozitif çıkmıştı.
Melisaelf Elanurgvn61 senin dediklerinin hepsi var bende şuan hahahahah yarın regl günüm bakalım ne olacak heyecandan kalbim çıkıyor düşünmeyim diyorum düşünüyorum 😂😂😂🤦🏻♀️
Zynp44 Melisaelf yani normal de işte son sata göre 17+4 olmamız lazımdı geç yumurtlamadan dolayı 16+6yız ama sorun olmuyor tabi yani bişey değiştirmiyo
Elanurgvn61 Melisaelf Ayy ne güzel inşallah vardır canım Rabbım hayırlısını nasip etsin gönlüne göre versin inşallah ❤❤❤Haber vermeyi unutma
heleninannesi06 Melisaelf bişey olmuyor sadece bazı şeyler okuyordum reglden iki gün önce regl günü reglden bir gün sonra öğrenenler vardı o süreç biraz zor geçiyor o kadar hani regl olmuyorsun ama negatif görüyorsun filan 🙏😊
PrensesAnnesi4 Melisaelf Bende farkli bir belirti yoktu herzamanki gibi ayniydi ama bi baktim hamileyim 🌸🐣