EzgiYlmz bunun aynısını bana endokrin doktoru yaptı özel görüşmesini bildiğiniz görüştü içerdeyim ismim yazmış girmişim böyle göz devirerek bana bakmalar konuşmaya devam etmeler. Her doktor değil tabi ama bazı devlet doktorları gerçekten işini yapmıyor baştan savıyor ihtiyaç var diye de şikayetler bile işe yaramıyor.