EzgiYlmz ben ankaradayım emin olun gittiğim özelde dediğinizden farksız Allah iyilerle karşılaştırsın derizya yemin ediyorum işimizde gücümüzde hastalığımızda da iyi yerlerle insanlarla karşılaştırmalı. Milyarlar verdik haftalar önce vermesi gereken kan ilacını vermeyi unutmuş sağlık ocağındakiler hatırlatıyor doktoruma söylüyorum yazdımya sana diyo ortada ilaç falan yok. İnanılmaz her yer gerçekten bana mı denk geldi bilmiyorum milyarlar verdik paramı da geri alamıyorum mahvoldum resmen bağlı kaldımm onlara hiç güven vermiyorlar nasıl doğuma gireceksem ellerinde. İnanılmaz gerçekten. Aynı sizin dediğiniz gibi özel hastane olduğu halde ağzıma tıkıyor her şeyi soru bile soramıyorum başından atıyor beni.