Esra-66 Bilmer valla ben frankfurt tarafında yasarken türklerin cogu öyleydi tabi insandan insana fark var
Bilmer Esra-66 ben türkiyeden gelin geldim nürnberge bir arkadaşım frankfurt taraflarında o çok ilgisiz demişti doktoru için almandı onun ki ama bi kaç kişiden daha duydum frankfurt tarafı öyleymiş
Esra-66 mutluaile11 ben burda dogma büyümeyım ama iste insan almanyada olsa bile memleket degişince zor oluyor bende frankfurt tarafından geldim buraya
bayatkahve Esra-66 ben seneye gelene kadar doğurmuş olacağım ama çocuk doktoru için araştırmam gerekecek. Kadın doğumu sonrada bulsam sorun değil. Çok teşekkürler 🙏🏻
Anna-Karenina mutluaile11 ay oha cinsiyeti aok karsilamiyor ne demek ya. Agzindan cikacak bir sozcuk icin Krankenkasse ona para mi odeyecek birde. İlkkez duydum bunu
Esra-66 Bilmer evet cok ilgisizler bakalım Nürnbergda beni neler bekliyor daha fazla doktorlara gitmedim 😊
bayatkahve Arkadaşlar yaza Nürnberg’e taşınıyorum. Doğum yapanlar ya da hamile olanlar nasıllar ☺️ Umarım ileride görüşebiliriz
elif2142 Esra-66 çevremde bebek kiyafetlerine ihtiyacı olan anneler var gerçekten bebeklerine giydirebilecekleri kıyafet bebek bakım ihtiyaçları için yardımcı olurmusunuz