mutluaile11 ben kendi doktorumdan memnunum baya ilgili sagolsun ,bazı doktorlar öyleymiş ama öyle ilgisiz olan almanda biliyorum yani ,banada bi kaç kişi türk doktorlar iyi degil dedi ama meslek aşkıyla alakalı bence,türk yada alman boş, ırkla alakalı olan bişey degil