Byztrkravc çok normal hissetmemeniz 😊 ben de ilk 16+3te pıtpıtpıt bi şeyler hissetmiştim, bebiş olduğuna da emindim. Ama sonra 20.haftaya kadar bir şey hissetmedim. Şu an 25.haftadayım, 20+0dan beri hissediyorum hareketlerini şükür. Bazen resmen içerde tepiniyor heralde diyorum 😁
Doktorum da ilk gebeliklerde genelde 20.haftadan sonda hissedilir demişti zaten. Merak etmeyin, o içerde hareket ediyor tabi ama ilk gebeliklerde rahim kasları henüz sıkı olduğu için öyle erken hissedilmiyor.
Sizin de az kalmış sayılır, hissedersiniz inşallah 😊