aslihan41 Mom3834 ayy hadi ya sağdan sola dönerken resmen çürük gibi bi his çok garip tarifi yok sanki Sizin sürekli mi oluyor yoksa gün içinde ara ara mı
Mom3834 aslihan41 sürekli var.. geçmiyor. Çürük ve ezilme ağrısı gibi kalkarken dönerken ayaktayken adım atarken.. 🙈 gün geçtikçe de artıyor. Demek ki dogum belirtisi değil yaklastıkça olan bişeyy
bsra1595 Mom3834 canım ben 27 haftalıgım bende o dedıgın agrı 24ten beri var sanmıyorum dogum belırtısı oldugunu oncekı gebelıgımdede erken basladı bende bundada aynı
Mom3834 bsra1595 35 öncesi magnezyum ve d vitamini eksikliğinden kaynaklanıyor. 35 sonrası kemiklerimiz ayrılmaya genişlemeye baslıyor. Agrı benzer olabilir ama semptom sebebi farklı 😊
Canselyaren Mom3834 ikinci gebeliğim bnimde erken doğum riskim olduğu için 25 haftaya giricem yarın iki haftadır var doktorum erken başlayabilir demişti bnde otururken bile oluyor yatağa uzanırken dönerken
Canselyaren Mom3834 Ayyu keşke dikkat edebilsem cnm 2 yaşında kızım var onun peşinden koşmaktan dogurcam diyorum heralde😂 zamanında gelirler inşaallah 🌸
Mom3834 Belacivciv evet ama yine de 3 kere son ayı yaşamaya razıyım yeter ki ilk aydani bulantı tiksinme olmasın.. dertler arasında sükür eder olduk ahah