Mom3834 yağmur valla post açacaktım ben de , 36+0 (37.hafta ) benim de şey ağrısı işte bu deme 🙉 yürüyemiyorum bile , yatakta dönerken canım öyle acıyor ki , kafası aşağıda olduğu için sanırım böyle ve sanırım yavaş yavaş açılıyor orası. Zamanında gelsinler inşallah 🥰❤️