rgk bence olabilir yani benim ilk oğlum 40+1 de geldi yani sezaryen olacağı belliydi çünkü makat gelişiydi ona rağmen doktor bekletti bence 39. Haftan oluyor yani sıkıntı olmuyor tabi bebeğinizin gelişimide bunun için önemli sırf tarih için bebişi riske atmayalım 😊