Ruv123- neye göre yakın diyorsun canim,belirtilerin neler..benim de belim agriyor ,adet sancısı var ve ayakta duramıyorum..bir de karnimi ovalamasam hareket etmiyor..Ancak karnımı ovalayinca yukseliyor o kadar..Sizde durum nasıl. 36+5 oldum ama şiddetli vurmuyor yani..Acaba normal mi