135y sertliği bilemem ama bebeğin olduğu tarafı hissedersin doktorum bana ve arkadaşlarıma da aynı şeyi söyledi ağrıyı ne tarafımda hissediyorsan bebek oradadır ikimizde sol tarafımızda birinde hep sağda hiç değişmiyor. Burda hissetmekten kastı bebek değil ağrısı krampları.