Merhaba arkadas ben 10 haftalık hamileyim. Sabahları karnımın sağ tarafında yuvarlak bi sertlik oluyo. O bebektir diyolar sağ tarafsa erkek sol tarafsa kızmış duyduğuma göre acaba bunu yaşayan ve doğru çıkan var mı yoksa sadece bi efsane mi merak ediyorum.