Gayurenise şöyle düşünün insanlar hep kötü tecrübelerini paylaşır :) misal çok kolay doğum yapan biri ne anlatabilir ki size, gittim doğurdum geldim bu kadar :) ama köyü tecrübesi olan kişi dakika dakika her yaşadğını anlatabilir emin olun 😅 doğum doğal bir süreçtir. Şöyle düşünün, bir sokak kedisi ile aynı şekilde ilerleyen bir süreç bu :) ama o hiçbir yardım almadan kendi başına bunu halledebiliyorsa biz o kadar yardımla hayli hayli yapabiliriz. Asla kötüyü düşünmeyin hep kendinizi iyiye odaklayın :) olur biter korkmayın