Lavinia21 Ama tek gitmeyin. Yapamazsınız. İkinciler biraz daha ağır olabiliyormuş ilkine göre. Yani biri şart. Zaten ameliyat sonrası nereden baksanız 6-7 saat kalkmıyorsunuz. O süreçte sonda boşaltmak gerek, bebek alma,koyma.. Zor yani.
Bu çaresizliği biliyorum. Üzüldüm sizin için.