Merhabalar bence de hemşirelere söylerseniz onlar hasta bakıcıları tanıyorlar yönlendiriyorlar. Anneannem coronadan dolayı hastanede yattığında yanında kalacak kimseyi ayarlayamadık hemşirelere sorduk refakatçi kalan bunu iş haline getiren insanlar olduğunu öğrendik birisiyle konuşup anlaştık tabi bizim hastamız coronalı olduğu için günlük 300 tl istedi verdik