gozdekrks Clostiridium 35 teyim artik geceleri 3 4 saat uyuyabilirsem uyuyabiliyojm çok çektim aylardır boyle magnezyum vs hepsi boş parol içip 3 4 saat idare ediyorum genelde 😔 artik gündüzleri de sızlamayan başladı kann degerlerimde de sorun yok sadece kilo çok aldim belki o yüzden asiri agri oluyor olablr
mercimeginanne Clostiridium bacağına istersen sıcak su torbası koy ağrıyı hafifletiyor. Ama aşırı sıcak olmasın
Gecegunesi Magnezyum kullanıyor musunuz ilk hamileliğimde topallıyordum resmen ☹️Doktor magnezyum pozitif diye bir marka önerdi ücretliydi ama iyi gelmişti zaten her gün soda da içiyordum.. benim bildiklerim bunlar
kedilianneee Gecegunesi magnezyum kullanıyorum hatta sabah-akşam ama hiç faydası olmuyor. Gebeliğimin başından beri bel ve bacak agrısı yaşıyorum bir çare bulamadık
mercimeginanne kedilianneee tek bacak mı?? Bnm öyleydi. Sol kalçamdan başlıyodu sol bacağımı kesiyorlar gibi ağrıyordu. 10-13 arası ve 31. Haftada yaşadım. Siyatik ağrısı. Gebeliğin sonlarına doğru olurmuş ama bnde erken başlamıştı. Doktorum normal yapıcak bişey yok dedi ama bn fizik tedaviye gittim öyle kurtuldum tek seansta. Birde krem verdiler voltaren diye. Hala az ağrım olsun sürerim hemen bacağıma
kedilianneee Clostiridium kesinlikle. Tam uykuya dalıyorum bacağımın agrısına uyanıyorum diğer tarafa dönüyorum. Bu seferde tuvalet için uyanıyorum derken uyku yok 😂 Normal mi düşünüyorsunuz doğumu
Clostiridium kedilianneee ufff sorma canım ya kimildayasim gelmio wc ye gidicem diye 😁😁 normal isterim ama çatı muayenesi henüz yapılmadı. Çarşamba belli olacak :) siz?
kedilianneee Clostiridium Gönlünüzden geçen olur inşallah sağlıcakla kavuşursunuz yavrunuza 🌸 Benim bebeğim makat geliş sezaryen olacağım tarihimizi aldık. İnşallah 🙏🏻
kedilianneee mercimeginanne evet canım sol bacağım da oluyor sadece. Sağıma da yatsam sol bacak agrısı hiç geçmiyor. Valla teşekkür ederim. 🙏🏻Yarın kontrolüm var doktora sorayım kremi ben de kullanırım olmadı.
mercimeginanne Clostiridium bn en son ağladım valla. Wc ye gidemedim. Evim dublex üst kata çıkamadım. Oldugum katta kraker buldum onu yedim düşün 🙈 çok kötü bir durum Allah yardımcınız olsun
mercimeginanne kedilianneee fizik tedavi uzmanı verdi bana kremi. Fizik tedavi olarakta 30dk elektriksiz akım ve 30dk sıcak havlu ile vakum yaptılar. Tedavi bitince doktor bile yürüyüşün düzeldi dedi 1 saat sonra.. çok fenaydım bn 🤦🏻♀️