N3F3RT4RI Merhaba hanımlar, çatım dar olduğu için ilk bebeğimi sezeryanle dünyaya getirdim, sütüm sorunsuz geldi. Şimdi yine hamileyim. Sorum iki kez sezeryan olan annelere, iki doğumdan sonra da sütünüz geldi mi, birinde gelip diğerinde gelmediği oldu mu?
Nurseda0408 N3F3RT4RI çok şükür ikinci de de geldi benim canım hemşire göğsüme verir vermez geldi şükür
Papatya-Kokusu N3F3RT4RI 2. Ye gebeyim 23 haftalık goguslerim sıstı iyice sıktığımda süt geliyor ilkindede böyle olmustu hemen gelmişti emzirmeyi bitirince gebe kalmıstım sanırım süt cekilmeden gebe kaldım
Baranzeynep N3F3RT4RI oldu canım ilk doğumda 40. Haftada çatı dar di kendi sancı ve sunı yle doğuramadim diye sezeryana alındım sütüm hemen gelmisti ikincide 39. Haftada alındı 3 gün sonra flan ancak geldi
iki_bal_annesi58 Nurseda0408 ikinci sezeryan ilk sezeryana göre nasıl oluyor daha zor oluyor diyorlar doğru mu ağrı sancı bakımından
Tazeanne0134 Papatya-Kokusu Bende emziriyordum oğlum 21 ayını bitirmişti o zaman p.tesi günü 1 ay olacak sütten keseli 15+0 haftalık hamileyim ama göğüslerim taş gibi oldu çok ağrıyor galiba süt hiç bakmadım ama ilk hamileliğim de hiç süt sorunu yaşamadım elhamdülillah inşallah bunda da yaşamam
Baranzeynep iki_bal_annesi58 ağrı sancı da bi değişiklik olmadı da ilk kalkış ikincide beni çok zorladı 3.Sezeryanİ olacam bakalım bu nasıl olacak
Nurseda0408 iki_bal_annesi58 benim ilk sezeryanım çok çok zordu ama çok şükür ikincisi ilk kalkış olsun ameliyatım olsun doğum sonrası sürecim olsun çok iyiydi. Hatta kendi kendime maşallah diyeyim 2. Gün sanki hiç doğum yapmamış gibiydim her işimi kendim yaptım. Öyle ki ilk ayağa kalkıştan sonra hep desteksiz kendim kalktım kendim yaptım herşeyi çok şükür 🙏🏻
iki_bal_annesi58 Baranzeynep Allah yardımcınız olsun inşallah benimde 2.sezeryanim olacak Nisan gibi Allah in izniyle
hamisanne_63 N3F3RT4RI bende merak ediyorum ya ilk doğumum sezaryen di hemşire bebeği kucağıma verir vermez emzirmiştim sütüm gelmişti bunda da inşallah öyle olur 🙏🏻
iki_bal_annesi58 Nurseda0408 maşallah 🥰 inşallah hep kolay olur benim de ilk kalkış çok zordu 1 hafta da eski hale döndüm ama ilk 4 gün ağrım çoktu
Baranzeynep N3F3RT4RI evet hem emziriyordum memeye alışırsın tutsun diye hemde mama vardım aç kalınca sarılık oluyorlar
-momymomy3 N3F3RT4RI ilk hamileliğimde de ikinci hamileliğimde de hamilelik döneminde sütüm gelmeye başlamıştı sezeryan ile doğum 3.hamileligim gene sütüm geliyo çok şükür sorun yaşamadım
Guney16_Enes21 N3F3RT4RI 9 gün önce ikinci sezeryanımı oldum çok şükür sütüm geldi ilk oğluma bikaç kez mama vermiştik sütüm hemen gelmemişti ama bunda çok şükür hiç mama vermeden bugüne geldik bundan sonrada vermeyiz inşallah