OOzge25 iki_prenses_annesi doktoruna bi danış istersen. Çünkü bana adet kanaması tarzında kanama olursa haber ver demişti
Laleozkan_09 iki_prenses_annesi ağrılar arasında dakika tut düzenli ise doktoruna mutlaka git düzensiz ise yat dinlen geçiyor
Selcans iki_prenses_annesi doğum için uyarılmış olabilir misin acaba? Burada benzer yorumlar paylasanlar arkadaslardan görmüştüm. Sancilarinin sıklığını kontrol et canım ona göre doktora git ya da telefonla ulasilabilir ise şimdiden danis istersen🌺 bende geçen hafta olmustum sonrasında hiç bir şey yasamadim.
Merve-bebek Kaçıncı haftada oldunuz acaba bide devlet hastanesi mı özel mi gittiğinz nasıl yapıldı acaba biraz bilgi verir misiniz
Merve-bebek iki_prenses_annesi anladım ben 36 da kontrole gidecem son kez devlete de yaparlar mı acaba diye düşündüm sonra yapmaslar da özele gidecem saten orda yaptırırım nasıl oluyor peki ağrı fln var mı ne yapıyorlar muane de
iki_prenses_annesi Merve-bebek yapıyorlar canım . Emin ol hiç ağrılı bir işlem değil yani en azından benim o kadar kendimi korkutmama değmedi gülerek çıktım 😁 sadece kendini hiç kasma saniyelik iş gerçekten
Merve-bebek iki_prenses_annesi Anladım vala normal Altan muane edince bile cok kasıyorum kendimi çığlık atıyorum da bakalım inşallah sorunsuz atlatırm bunu
Gulsen54 iki_prenses_annesi Bende çatı oldum ama çok şükür sancı ve lekelenme yaşamadım doktorunuzu aradınız mı acaba
iki_prenses_annesi Gulsen54 yok canım hastaneyi aradım bebek hareketlerini kontrol et başka da sorun yok dediler normal durum dediler
iki_prenses_annesi Merve-bebek Allah’ım o gücü kuvveti veriyor canım . Canımızdan can geliyor dünyaya 🙌
moms46 iki_prenses_annesi bende gecen hafta oldum kahverengi çamurumsu lekelenme oldu 2 kere başka da olmadı doktora sordum muayene sonrası normal olan şeyler dedi canım