Kumpr benim de bu hafta ikili tarama yaptırmam gerekiyor. Ama ben yaptırmak istemiyorum. Çok yakınım bu testi yaptırdı ve down sendromu riski yüksek denilmişti. Hamileliği boyunca ağlayarak ve üzüntüyle geçti. Bebeği doğduğunda gayet sağlıklı bir bebekti. Bu testlerin yanılma payı oluyor. Realist bakan insanlar kürtajdan yana olsalar da benim insani görüşüme göre Allahtan gelen hediyeyi geri çeviremem. Ne olursa olsun kabulümdür diyerek testten vazgeçtim. Bu tabi aldırırım diyenlere göre çok saçma sorumsuz bir haraket ama ben bu şekilde düşünüyorum. Dostani bir tavsiye olarak; üzülerek bebeğinin sağlığını riske atma. Her an herşey olabilir. Normal veya özel bir bebek bile olsa biz sonuçta anneyiz. Ve annelik çok kutsaldır, zordur. Umarım herşey gönlünce olur.