Sultann1603 Merve-bebek zaten onların üzerinde M L flan yaziyo bakarsın göz kararı hangisi dha iyi gelrse ona göre alrsn canm
Sultann1603 Merve-bebek rica ederim. mesela ben L boy olana eşimle kendimin atletlerini koyuym çekmeceye anca oluyo
Merve-bebek Sultann1603 hm o zaman L boy iyi olur düzenli bi şekilde katlayınca yada m mı neyse bi bakayım ben yarın orda
Sultann1603 Merve-bebek pencereli küçük hurclardan olabilr önü şeffaf içi gözüküyo düzenli durur ben dolabın rafına yerleştirdim onları gerek duymadım biseye koymaya
Alka Sultann1603 ahahaha 😂😂😂 ya gerçekten ama hafta çok çabuk, hissettirmeden geçmiş .. ne yapım ben . 😂 49 günüm kaldı . Korku sardi beni zaten . ☹️☹️😂
Merve-bebek Sultann1603 ayňn bende öyle öyle düşündüm onlardan aldım çok iyi olacak ya dolan yok bizde de kendi yatak odamazn dolabını kulanacaz bebeğe de rafları çok büyük iki katı var o yüzden böyle düzenleyiciler kullanıp yerleştirmeniz lazım