Shewolf MelekPotter tetanoz aşısı 36. Haftaya kadar olabiliyorsun sorun teşkil etmiyor korona aşınızı bekletmeyin bence
MelekPotter Shewolf benim tek yumurta ikizi.. Erken dogum baya yüksek.. Tetanoz asisini 30dan sonra pek onermiyoruz dedi saglik ocagindaki ebe.. Erken doguma etkisi olabilir gibi biseyler dedi. Kafam ondan karisik aslinda..
Nrbrkt hayriyea_ 30 haftalıkken iki doz biontech aşımı oldum. Şimdi 16 günlük evladım kucağımda gayette sağlıklı. Aşı olmaktan korkmayın evladınızı korumak için aşı olun içiniz rahat olsun 🌸
Shewolf MelekPotter ben sanmıyorum açıkçası istersen doğum doktorunla görüş tetanoz aşısı sadece ameliyat anında sorun olmasın diye yapılan bir aşı 🥰 sağ Salim kucağınıza alırsınız inşaallah 🙏❤️