Hayirli aksamlar kizlar. ❤️
Yarin ikinci doz biontech asimi olcam suan 21 haftalik gebeyim.
Ilk dozumu hamile kalmadan olmusdum ikinciyi olmama 5 gün kalmisdiki hamile oldugumu ögrendim.
Aranizda asi olanlar varmi?
Yan etkisi yasadinizmi icim bi huzursuz ama almanyada suan hamileler baya agir geciriyor ayrica kisitlamalar var.