1300nesli deletedmom27371 ahahah 😅😅 bir tek ben değilmişim 🤦🏻♀️ Çözümü erken yemek ve mutlaka yürüyüşte buldum ben 🙏🏼
1elifelif 1300nesli ben normalde erken yiyorum ama bugün sevdiğim yemeği de yapmıştım. Ayıptır söylemesi tenceremin dibini getirdim🙈 bide geç yedim malesef sonrada durum bu ama en iyisi erken yemek be yürüyüş dediğin gibi 👍
1elifelif SelinYakgul bi çözüm bulursan bana da söylemeyi unutma. Şuan yürüyüş ve soda işe yarar gibi 👍
1elifelif SelinYakgul rica ederim çok işe yarar umarım 😅 Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin kuzularımızı inşallah 🙏
Damla0 1elifelif Ayben bende 30 hafta 2 gün çok yiyorum sonra midem patlayacak gibi oluyor soda içiyorum