bsr1 Ahh ahh 35+5 deltalısından hemde 11.günüm inş hemen kolay atlatırsınız korkmayın herkesin dediği gibi bol su meyve istirahat
Ftsclskn bsr1 İnşallah atlatırız hemen, aşılı olduğum için sanırım çok fazla belirtilerini hissetmiyorum . Bakalım artık hayırlısı 🙏🏻
cilos1987 Geçmiş olsun öncelikle.30 . Haftada bende delta varyantina yakalandım.karantinada son günüm.benim 1 haftam ağır geçti.1 doz aşım vardi.kan sulandirici igne verdiler bana,hergun göbekten igne vuruyoruz.c vitamini ,sıvı ve beslenmeme dikkat ettim.eklem ağrılarım yok ama baş ağrım ve halsizlik var.pazartesi dr kontrolüm var .bebeği çok merak ediyorum.bakalim dr ne dicek.
Ftsclskn cilos1987 Allah’ın izniyle iyidir canım. Benim 2.doz aşım var, sanırım kan sulandırıcı iğneyi o yüzden vermedi doktorum. Sadece hareketlerini kontrol et ve bol sıvı al, dinlen dedi . Bende onun dediği gibi dikkat ediyorum işte bakalım, inşallah hepimiz sıkıntısız atlatırız canım . Çok geçmiş olsun bu arada 🙏🏻
Sedaa33 Ftsclskn canım ben de atlattım 24 haftalıkken şuan 33 olduk çok şükür. Benim doktorum da kan sulandırıcı vs ekstra bişe kullanmamı söylemedi hiç kafana takma bolca c vit mandalina portakal kemik suyu hasladim falan o şekilde ağır geçmedi çok şükür ki. Ben asisizdim eşim asiliydi eşim negatif ben pozitif çıktım moral de önemli modunu düşürme hiç atlatırsın Allah’ın izniyle
Ftsclskn Sedaa33 Aynen benim doktorumda önermedi kan sulandırıcı iğneyi ama yukarıda bir yorumda hanımefendi eğer sıkıntı olursa üzülürsün falan yazmış. Ne kadar itici ve üzücü bir yorum ya 🤦🏻♀️ Neyse ki doktoruma güvenim tam doğru olanı o söylüyor zaten. Tavsiyelerin için teşekkür ederim kuzum, inşallah 14 günü sorunsuz sıkıntısız atlatıp miniğimi görmeye giderim 🙏🏻🥰
Hilalll_s Bende 32 de yaptırayım diyordum ama 33 e girdim yaptırmadım hâlâ aşıyı korkuyorum açıkçası kimisi hasta gibi oluyor bide sağlık ocağına sordum hamileler çok nadir vuruluyor dedi. Hafif atlatıyor olmanıza çok sevindim inşallah çabucak da geçer daha var en azından son haftalarda değilsiniz siz de
Ftsclskn Hilalll_s Aşılı olduğum için sanırım tepki olmadı, bilemiyorum. Eşim aşısız öksürük vs.çok zorlanıyor ama benim öyle bir sıkıntım yok çok şükür. Açı vurunmanızı tavsiye ederim ama tabiki karar tamamen sizin, evet daha doğumuma var ama işte insan az da olsa tedirgin oluyor . Onun dışında sıkıntı yok tabiki 🤷🏻♀️ Artık hayırlısı ne diyelim 🙏🏻
Aley1 Ftsclskn buraya yazıp kendi motivasyonunu düşürme , bol bol dinlen su iç , dua et , her şey Allahtan gelir , Rabbim güç kuvvet versin , gönlünü ferah tut pozitif ol , kahvaltı en önemli öğün asla atlama , bal ye güzelce🦋
Hilalll_s Ftsclskn bende 2 senedir çok dikkat ettim olmadım Corona ama işte öncesinde korkmuyordum şu an hamile olduğum için endişeliyim Allah korusun, aşı olmadiysam da ona birşey olmasın diye olmadım ama tam tersi olursa diye de çok tedirginim. Allah size ve diğer tüm hastalarımıza şifa versin 🤲🏻
Ftsclskn Aley1 Çok ama çok teşekkür ederim canım benim 🙏🏻 Güzel şeyler duymak daha da motive ediyor insanı, modu düzeliyor insanın 🥰 Allah razı olsun 🙏🏻
Shewolf Ftsclskn çok geçmiş olsun ❤️💕 biliyorsun ki hastalık ne olursa olsun motivasyon en önemli şey 🙏 asla kendini yemekten kesme ağzın boş durmasın çünkü vücut hamilelikle birlikte bir de korona varsa daha fazla enerji harcıyor 😍💕 rabbim herkese şifa versin inşaallah 💖🥰 bir de kaçıncı haftalarda korona aşısı oldun 💙❤️
Ftsclskn Shewolf 14.09 - 05.10 tarihleri arasında iki dozumu da oldum . Şuan 32+2yiz canım, tavsiyelerin için çok teşekkür ederim 🙏🏻🥰
Shewolf Ftsclskn rica ediyorum canım 🙏🥰 kaça tekabül ediyor yani 😆 ben şuan 18+5 teyim 🥰 endişelerim var açıkçası ama yapmayı da çok istiyorum
Ftsclskn Shewolf 20 yada 22 haftalıkken 2.dozumda tamamlanmıştı canım 🙂 Vurunmanı tavsiye ederim, ben sanırım aşı olduğum için çok fazla tepkisini hissetmiyorum kötü geçmiyor yani . Bilemiyorum inşallah karantina bitane kadar da hep öyle olur 🙏🏻
Ftsclskn Hilalll_s Aşıdan mıdır nedir bilmiyorum ama covıd olduğumu hiç hissetmiyorum. Pozitif çıkmasına bile şaşırdım inanın, belirti olmayınca . Ama artık sağlık olsun, aşı olduğum için sanırım hafif atlatıyorum çok şükür 🙏🏻 Çok teşekkür ederim canım Allah razı olsun 🥰 Bana kalırsa aşını ol derim ama karar sizin tabi 👍🏻