Duygucanerk Belirtim yoktu canım.
Eşim kendini halsiz hissediyordu o teste gitti 6 gün önce ve pozitif çıktı.
Bende onunla karantinaya girdim, ekipleri arayıp söyledik geleceğiz vs.dediler 6 gün geçti gelmediler bende tekrar aradım.
Gidip test verin dediler, bende gittim test verdim oda pozitif çıktı .
Sadece burnum tıkanık başka da bir sıkıntım yok.