Happyy_mam93 bigunanneolucak maşallah pco kolay kolay hamile kalamaz inşallah en kısa zamanda haberini aliriz günün ne zaman belirtin varmi
bigunanneolucak Happyy_mam93 bence öylebsey asla yok yumurtlama takip ettiğin sürece gayette gebe kalınabiliyor 🙏🏻Çok Şükür. Ben daha adetimin 10.günündeyim yeni başladım diyebilirim 🙏🏻
Happyy_mam93 bigunanneolucak doğru soyluyorsun peki senin yumurtlama günlerin demgesiz ve düzensiz mi genelede nezaman olur ve 4 gebeliğinde de takip ettin mi ovulasyonla
GamzeDurmus Happyy_mam93 ben yaptım testimi pozitif gördüm umarım sende hayırlısıyla görürsün ❤️ Benim 11.gün yumurtlama 12.gün çatlama olmuştu 🥰
Happyy_mam93 GamzeDurmus inşallah canım çok sevindim Allah sağlıklı bir gebelikle beraber kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤗