Happyy_mam93 Selindora 8 ve 9 gittikçe silikleşmiş kopkoyuydu sanırım 9. Günden sonra çatlama oldu https://imgyukle.com/i/k3dEqh bak 9. Gün
EmineTlc Happyy_mam93 sanırım 8. ve 9.gün yumurtlama, 10.gün çatlama olmuş çünkü 10.gün diğerlerine göre daha silik 🌸 değerlendirdiyseniz umarım tutmuştur 🙏💐
EmineTlc Happyy_mam93 dualarım seninle 🙏 sen de bizlere dua edersen çok sevinirim 🌸 birbirimize hamile olduğumuz haberlerini de veririz inşaAllah diğer arkadaşlarla beraber 🤲
GamzeDurmus Hanzademerve hadi ben kötü okudum buradaki herkes mi kötü okudu. Bunun böyle olmadığını çok iyi biliyorsunuz.
Hanzademerve GamzeDurmus valla ben art niyetle yazmadım En önmlisi Allah biliyor içimi siz bilirsiniz
Happyy_mam93 EmineTlc benimde dualarım seninle isteyen herkesle rabbim en kısa zamanda haber almayı nasip etsin 🌺 günün ne zaman canım
bigunanneolucak Happyy_mam93 kaldım canım 4 kez. Ama devam etmedi🥵 Gecen ay rahim filmi cekildim temiz cıktı cok şükür . Bakalım denemeye başladık tekrardan inşallah olur 🙏🏻 Mfk deniyorum
EmineTlc Happyy_mam93 amiin 🙏 2 aydır 2 gün erken oluyorum gününde olursam ayın 10unda erken olursam ayın 8inde 😊 senin günün ne zaman peki 😊
GamzeDurmus Happyy_mam93 ben yaptım testimi pozitif gördüm umarım sende hayırlısıyla görürsün ❤️ Benim 11.gün yumurtlama 12.gün çatlama olmuştu 🥰
Happyy_mam93 EmineTlc inşallah günümüz geçer 🤗 benimde ayın 19 unda senden sonra eğer test yaparsan mutlaka haber ver
Happyy_mam93 bigunanneolucak yaa rabbim daglikli gebelik nasip etsin inşallah tedaviyle mi oldu hepsi
Happyy_mam93 bigunanneolucak maşallah pco kolay kolay hamile kalamaz inşallah en kısa zamanda haberini aliriz günün ne zaman belirtin varmi