Dlkbhr93 Kesinlikle öyle. Özel durum olur o ayrı ama benim özelde ki doktorum git çam sakuraya normal dogur dedi direk. Korkularım vardı konustu benımle ikna etti.coxıgumda da ense kalınlıgı cıkmıstı biraz da o yüzden yönlendirdi takibi yapılsın perinatoloji baksın VS diye. Cok şükür bebeğim sağlıklı ama cok incelediler hastanede herşeyine baktılar. Özel hastane dogum sonrası da cocuga pek bakmıyor. Komsular la aynı zmanada dogum yaptık. Benım gittiğim özel hastanede dogum yapanlara sordum hiç bakmamışlar hemde Hemen sezaryana alıyorlar. Cam sakura bebeği cok takip ediyor. Sonrası kontrollerinde de cok rhaat edeceksiniz. Emin olun.