Dlkbhr93 canım için rahat olsun kesinlikle git. Ben 41. Haftamda hiçbir belirti yokken yatmıştım mecburiyetten artık. 22 saat suni sancı verildi. 19 saat ne acılma ne agrı ne sancı ne su gelmesi hiç bişey yoktu herkes dogurdu cıktı ben hala muhabbet ediyordum hemşirelerle 😆 19.saat suyum geldi sancım başladı 3 saatte herşey oldu bitti en son cocugun kafası gelıyor hemşire cagır demiştim refakatcıme. Hemşire carsafı bir kaldırdı kosuuuuun bbeek gelmiş kafası gözüküyor diye 😆 ebeye dedim ne yapıcam ben bilmiyorum nerdenn tıtıcam ne olacak falan. Hemen anlattılar 2. Ikınmada dogurdum 🤭 ama bagırırsan onlarda bagırıyor 3 sanıye nefes al 6 sanıye nefes ver onları dinle bagırırsan senın gücün biter emin ol cocuk cıkınca ohhhh dıosun 🤗 Allah bir avazda dogum nasip etsin. Doguma ayırdığın paraylada git altın al ben öyle yaptım ahahahahahha 😆😆😆😆